25.07.12 г.

Джон М. Чу говори за Майли и Джъстин Бийбър.


Част от интервюто:

Можете ли да споделите някакви интересни или смешни истории, които са се случили на Джъстин?
Знаеш ли, имам една интересна история за Майли и Джъстин, защото, когато снимахме тази сцена, на репетиции с Майли в Медисън Скуеър Гардън. Тя е направила филм, 3D филм, но Джъстин никога не е направил филм, така че ние бяхме там, и аз се опитвах да обясня - в началото, когато свят идва и той стои там, в предната част на публиката, аз не го искам да се движи, аз просто исках той да застане мирно, и аз да заснема с камерата, за да продължим да снимаме. Отне ни 20 секунди, за да отидем по целия път до него, което е неудобно за да може човек да стои там в продължение на 20 секунди и не се движи в пред 20,000 души. Така че той е като, "Какво искаш да кажеш?" И аз бях като, "Аз просто искам от теб да стоиш там, защото аз ще трябва да отида на 20 секунди път назад, за да го заснема с камерата." И той каза, "Аз не знам. Чувствам се толкова странно, като, аз какво трябваше да направя? "Аз му отвърнах " Можете просто да стоиш там.Ти обърна главата си."Джъстин отвърна" Да, аз не знам ", и след това, Майли беше там, и тя каза:" Знаеш ли, Джъстин, аз имах същата борбата с моя директор, Кени Ортега, на нашия филм за мен. Аз не исках да направя нещо, и той искаше да го направя. Казах му, довери ми се, и се оказа страхотно." Така че трябва да го пробвам и просто да видя. ",. Тя е била там и направила това, така че той се усмихна и каза: "Добре, нека да го опитам." Така че ние го опитвахме и опитвахме, докато се получи. Джъстин има своето мнение, но той ще трябва да опита всички тези неща. Но да имаш Майли, която да ти внуши, че можеш и, че й се е случвало беше наистина невероятно. Да ги видиш тези двамата.Защото няма много хора, които са били в тази позиция в историята, така че е готин момент.

Вижте цялата статия от ТУК!