25.07.12 г.

Лиам говори за Майли в интервю за „InStyle“.

Годеникът на Майли, Лиам Хемсуърт, говори за живота като част от една невероятна Холивудска двойка от избирането на това какво се прави, докато се грижиш за домашен любимец.
На червения килим съвпадането на тоалетите не съществува за тази двойка. „Обикновено не се координираме,“ казва той „и мисля, че на хората вече им е писнало да виждат черно. Но въпреки това, много ми хареса, когато и двамата се появихме в черно (Dolce & Gabbana за него и Pucci за нея.) на премиерата на „Игрите на глада“ в Ел Ей.“
Не е само ансамбълът на черното, който кара актьора да му допадне видът. Той е наравно възхитен от официалното облекло на Сайръс. „Майли сменя стила си постоянно,“ казва той. „Без значение дали е с хубава рокля или със скъсана тениска, тя винаги изглежда добре в това, което носи.“
За 22-ят рожден ден на Хемсуърт през януари, като подарък Сайръс му даде дългогодишното куче фанатик и английски булдог на име Зиги. „Винаги сме имали кучета за домашни любимци, докато растях,“ обяснява Хемсуърт. „И аз обичам английски булдози.“
InStyle: Ти си мечтата на всяко момиче. Опиши идеала си за жена.
Лиам: Годеницата ми. Тя е супер щастлива и има чувство за хумор за живота. И тя ме е научила, че може да се върнеш назад и да не вземаш всичко толкова на сериозно. Щастлива, позитивна, забавна - тези качества са добри за всекиго.
InStyle: Говорейки за Майли, някога тя понякога преценява ли гардероба ти?
Лиам: Не я интересува. Стилът ми е променлив. Един ден ще сложа як тоалет, а на следващия - ще изглеждам като бездомник. Правят много хубави, меки памучни пуловери. Но аз откраднах тази риза „Vince“ от фотосесията за „InStyle“.