31.08.12 г.

Майли не ревнува Лиaм от Дженифър Лоурънс.

Майли е една късметлийка и изглежда, че не може да спре да говори за това! След като се
сгоди за сладурът Лиъм Хемсуърт, този месец Майли разкри пред Marie Claire, защо тя не
ревнува, когато той работи със свои секси колежки. Лиъм може и да е едно от най-секси
момчетата в Холивуд, но Майли казва, че всъщност това не я притеснява.

"Хората ще си кажат 'О, той е толкова близък с Дженифър Лоурънс от Игрите на глада'",
казва тя пред Marie Claire. "Ами да, те просто снимаха филм заедно. Той е трябвало да я
игнорира, защото тя е мадама, така ли? Може да стоя с някой човек, на чиято блуза пише
"Аз съм гей" и хората ще се питат "Кой е този човек с Майли?" Всичко друго е ла**а. 
За щастие никой от нас не е супер-ревнив. Ние се познаваме един друг и никога 
няма да направим нещо, което по някакъв начин да нарани другия".

Но също така Майли признава, че не винаги плува в спокойни води. Пфуу за минутка си помислихме, че е прекалено перфектна. "Лиъм и аз имаме много добри отношения", казва
тя. "Скъсахме няколко пъти, защото бях млада и незряла и исках да направя неща, които
досега не бях. Той беше по-стар и си личеше, че вече е завършил училище. В последствие
осъзнаваш, че хората с които излизаш и които се наричат "приятели за парти" не биха
дали нищо за теб".

Майли Сайръс наскоро призна, че не бърза да се омъжи за годеника си Лиъм Хемсуърт
и че двойката планира дългосрочен ангажимент. 19-годишната изненада феновете си,
като през май обяви, че е сгодена за актьора от "Игрите на глада", а някои от критиците
предполагат, че тя е твърде млада, за да предприеме сватба.