31.08.12 г.

Майли Сайръс - родена сензация.


Сгодена за актьора Лиам Хемсуърт и записвайки авантюристичен нов албум, Майли Сайръс е изцяло пораснала и готова за следващо действие.

Майли Сайръс е заградила своя широк заден двор в долината Сан Фернандо, обсипана с палми, в Калифорния.
Тя носеше отрязана блуза, показваща перфектната й фигура, къси панталонки на „Daisy Duke“ и кецове с платформи. Сайръс никога не е била в по-добра форма и физически, и психически. Зад краката й виждаме колекция от четири спасени кучета, докато петото, Зиги, си почива вътре. По-рано Зиги изяде 2 гривни на „Jacquie Aiche“ точно от ръката на Майли. „Тя е инатлива малка кучка,“ казва Сайръс, гласът й - остър и напомнящ за родия й Нашвил. „Тя не ме слуша. Влюбена е в Лиам. Обича ме, когато него го няма, но определено ми изяде диамантите нарочно. Тя ги акаше цяла сутрин!“

Лиам, който Сайръс спомена, е годеникът й, който наскоро й предложи. Той е австралиец на 22, звезда от „Игрите на глада“ и беше нейно гадже в последните години. Двойката живее във вила с територия 8 000-квадратни фута в средиземноморски стил, където по-рано е живяло сем. Сайръс. Майли се премести миналата година, когато родителите й се установиха на ново място. Майка й, Тиш, е обзавела по-голямата част, която е в източен стил. Масите са масивни от разработено дърво, огромен модерен диван, където Сайръс и Хемсуърт „спят постоянно“. Усещаме духовни докосвания от каменния Буда и боядисани кръстове и виждаме събрани от Майли по време на пътуванията й. Тук, на сигурно място и заобиколени от много високи дървета, Сайръс се наслаждава на пълно спокойствие. „Като черна дупка е. И никой няма да ми се пречка, когато P. Diddy живее точно на другата страна на улицата,“ смее се тя.

Сайръс остава изненадващо близо до родителите си - баща й, кънтри певеца Били Рей Сайръс - пресича моравата на вдовицата на Боб Хоуп, за да стигне до тяхната ограда. „Получих разрешение,“ казва тя сладко. „Ако Лиам пътува и аз се чувствам уплашена, мога да отида в стаята на родителите ми. Или да ходя там сутринта за кафе. Много е странно да спиш в спалнята на майка ми и баща ми. Сега тя е моя и Лиам е на мивката на баща ми, а аз на тази на майка ми. Наистина е странно, но също така e и яко. Първият път, когато видях или се размотавах с Лиам беше тук. Когато той за първи път се премести в Америка, той нямаше никакво семейство тук, така че нашето семейство стана негово. Ето от тук идват всичките ни спомени.“

 Въпреки че не би казала точно как й е предложил, тя признава, че е станало у дома и е било „чиста изненада“. Никой, включително и родителите й, знаели, че това ще стане. „Нямах никакъв принос,“ Сайръс казва за годежния си пръстен с 3,5-каратов диамант, изработен от Нейл Лейн. „Бяхме говорили за това да се сгодим и видях нещо като това онлайн в „Уан Пойнт“ и помислих, че е много хубаво, но обикновено нося „rose gold“. Просто ми харесва, че е стар и си има история. И съм щастлива, защото не изглежда като нещата, които обикновено нося.“

Прочетете пълното интервю на Майли, когато септемврийското издание на „Marie Claire“ излезе на 17 септември.