31.08.12 г.

Лиам харесва новата прическа на Майли.


Ние искаме мнението само на семейство Сайръс и Хемсуърт за новата коса на Майли! Тя продължава да игнорира критиките върху новата си прическа. Вместо това, отговори на един от нейните Twitter последователи, който попита дали на Лиам Хемсуърт му харесва нова й прическа?
    "Той я обича :)," каза Майли. "Миналата вечер каза, че не ме е виждал по-щастлива и го четял в очите ми." 
   В следващия си туит, тя изглежда отговори и на въпроса защо скри лицето си по време на разходката им с Лиам.
 "Няма нищо, което ме вбесява повече от папараците", обяснява тя.
  " 10 часа през нощта е и аз искам да се разходя с годеника си, но те са по петите ми нон стоп"

 Майли изглежда по-емо с новата си драматична прическа,която е дело на  Крис Макмилан, човекът който направи известна прическата на Дженифър Анистън в ролята си в "Приятели".

  "Никога през живота си не съм се чувствала по-добре" Майли защитава себе си пред критиците. "Чувствам се толкова щастлива в кожата си. Баща ми казваше: Възможностите са колкото задниците ,всички имат един" "Обичам косата си и се чувствам толкова щастлива, красива и свободна ".