31.08.12 г.

Пълното интервю за сп. Marie Claire.


Майли Сайръс е заградена от широкия й заден двор в калифорнийската долина Сан Фернандо, носейки отрязана до половината блуза, къси панталонки и кецове на платформи. Сайръс никога не е била в по-добра форма и физически, и психически. Тя е 19-годишно момиче с перфектно гладък корем и хубав смях. Виждаме четири кучета зад краката й, докато петото, Зиги, си почива вътре. По-рано същото изяде диамантените гривни от нейната ръка. „Тя е инатлива малка кучка, ето тази,“ казва Сайръс, нейният глас, напомнящ на родния й Нашвил. „Тя не ме слуша. Влюбена е в Лиам. Обича ме, когато него го няма, но определено изяде диамантите ми нарочно. Изакваше ги цяла сутрин!“

Лиам, за когото тя говори, е годеникът й, австралийският актьор Лиам Хемсуърт - 22-годишната звезда от „Игрите на глада“ и нейно гадже в близките 3 години. Двойката живеят заедно в къщата им с размери 8 000 квадратни фута, в скандинавски стил. Семейство то на Сайръс е живяло там по-рано, преди да се преместят 2 къщи по-надолу. Майката на Сайръс, Тиш, се е погрижила за по-голямата част от обзавеждането. Виждаме масивни маси от преработено дърво, огромен, модерен диван, на който Сайръс и Хемсуърт спят постоянно, усещаме духа на Буда, поглеждайки към статуята му, и виждаме колекцията на Сайръс от дървени кръстове, събирани по време на пътешествия. Тук, на сигурно място и заобиколени от високи дървета, Сайръс се наслаждава на пълно спокойствие. „Тук е като черна дупка. И никой няма да ме притеснява, когато P. Diddy живее точно отсреща на улицата,“ смее се тя.

 Сайръс остава изненадващо близо до родителите си - баща й е кънтри певецът Били Рей Сайръс - и минава напряко право през моравата на вдовицата на Боб Хоуп, за да сложат тяхната ограда. „Тя ми разреши,“ тя казва сладко. „Ако Лиам пътува, а аз се чувствам уплашена, отивам при родителте си. Или ще отида при тях сутринта за кафе. Много е странно да спиш в стаята на родителите ти. Сега тя е моя спалня. Лиам ползва мивката на баща ми, а аз - тази на майка ми. Много е необичайно, но също така и много яко. Първият път, когато излизах с Лиам бе тук. Когато той се премести за първи път в Америка нямаше семейство тук. Затова нашето стана и негово. От тук тръгват всичките ни спомени.“

 Въпреки че няма да уточни как точно Лиам й е предложил, тя твърди, че е станало у дома и е било „чиста изненада“. Никой, дори и родителите й, са знаели за това. „Нямах никаква пръст в това,“ казва Майли. „Говорели сме за сгодяване и аз видях нещо като това онлайн и си помислих, че е красиво, но по принцип нося роуз злато. Харесва ми, че годежният ми пръстен стар и си има история. Щастлива съм, защото не изглежда като нищо като това, което нося.“

Сайръс професионално отрича думите на критиците, които смятат, че тя е твърда млада да се жени: „Животът е твърде кратък, за да не си с този, с когото искаш да си. Не ме интересува особено сватбата или листа хартия, колкото обещанията, които сме си дали един на друг. И искаме да имаме дълъг годеж.“

Дългия и понякога неравен брак на родителите й е станал модел за тяхната връзка, казва Сайръс. (Нейните родители за кратко време се разделиха през октомври 2010 заради спекулации за „връзката“ на Тиш с рокера Брет Майкълс). „Моите родители винаги ме учат да не караш другия да падне. Ако някой от вас има идея, винаги е добра идея,“ смята тя. „На следващия ден Лиам каза, че иска да има модня линия. Ако той иска да се опита, о да - той трябва да го стори! Подкрепяме се нагоре, нагоре, нагоре, нагоре! Освен това, ако се карате, съсредоточи се на начина, по който ти се чувстваш. Казваш, Наранен/а съм, не, Това е, защото се скарахме.“

 Въпреки, че Сайръс говори душевно и зряло за връзките си, 19-годишната има от време на време изблици. Тя пристигна час по-рано за интервюто след неприятности с кучетата й. По време на обиколка на мотивите, Сайръс показва красив двор, който скоро ще бъде превърнат в скейт парк от нея и Лиам, завършен с нова рампа. Когато разговорът ни се насочи към имането на дете, Сайръс свива рамене. „Кой знае?“ казва тя. „Аз и Лиам имаме много добра връзка. Скъсахме един или два пъти заради мен, защото бях малка и незряла. Освен това исках да правя неща, които не можех. Той беше по-голям, така че беше все едно е минал училище. От една гледна точка разбираш, че тези хора, с които се размотаваш са твоите „парти приятели“; на тях няма да им пука за теб след 10 години. След това си припомняш кой наистина искаш до теб.“

 Когато не работят, двойката обикновено са въздържани. No Page Six - хореографирани нощи, à la Kim и Kayne. „Бих казала, че много често сме тук,“ казва Майли. „Аз съм супер необщителна и съм домошар. Но всичко, от което се нуждая е тук: родителите ми са две къщи по-надолу, имам си пилатес студио и звукозаписно студио и Лиам може да гледа или редактира филмите си в мястото за прожекции. Ако трябва да търпя тъпите папараци, когато излизам, предпочитам просто да правя всичко тук.“

И въпреки всичко, дори в този 5-звезден бункер, все още няма изход от таблоидите, които коментират връзката им. „Хората ще кажат: “О, Лиам е много близо до Дженифър Лорънс.“ Е, да - те снимаха филм заедно! Той е принуден да я игнорира, защото тя е младо момиче? Аз може да стоя до момче, което носи тенска в цветовете на дъгата с надпис: „Аз съм гей“ и хората все още ще пишат: „Кой е този с Майли?“ Всичко това са глупости. За радост никой от нас не е супер ревнив. Познаваме се и никога не бихме направили нещо, което ще ни нарани.“

 Сайръс обикновено урежда работата си по новия албум като все още неозаглавена, със сменящ се жанр, което може да провали кариерата й на поп кукла. Тя работи по няколко парчета с хип хоп продуцента Фарел Уилямс, който е видял видеото, където тя пуши билката салвия - халюциногенна, но позволена от закона. „Фарел каза: 'Не се обиждай, защото така си говоря, но си помислих, тази к***а всъщност живее. Не стои там с веригата на „Momager“ на вратата си. Искам да я освободя. Искам я извън клетката й'“. По време на работа в продължение на седмици, тя записа няколко песни, всички доста автобиографични.

„Никога не съм работела така преди. Говорех му все едно той ми беше по-голям брат и всичко, което казах отиваше в парчето...Казах на мениджъра си Брус Флор: „Не ми трябват парите. Не ме интересува, ако направя малко печалба от това. Остави ме да запиша хубава песен.“ Отидох при Фарел и парчето бе като магия. О, приятелю, много съм щастлива.“

Въпреки че и Майли, и Лиам са млади и амбиционзни, също така те са извънредно загрижени за влиянието на кариерите им върху тях. Сайръс каза, че тя чете сценариите на Хемсуърт, а той критикува нейната музика. Постижението: никога да не се чувстваш несигурен, че роля или проект няма някакси да развали връзката им. „Искаш да си сигурен, че правиш най-добрите решения за хората, които обичаш,“ казва тя. „Филм излиза и хората го забравят. Песен излиза и хората я забравят. Не си струва да правиш някого, когото обичаш тъжен заради креативен избор.“

 Докато Сайръс говори, нейният годежен пръстен хваща последните слънчеви лъчи и блещука, лунен лъч, затегнат за пръста й. Очевидно е, че тя е влюбена и развълнувана да види какво следва. „Винаги виждаш 70-годишния мъж, който кара Бентли. Спестявал е цял живот и сега ще направи нещо лудо. Аз и Лиам сме наистина късметлии, защото младите хора не могат да си позволят да правят неща, които ние правим.“ Тя се замисля за момент, след това изпада в дълбок смях. „Трябва да караш бентлито, когато си млад и секси. Тогава изглеждаш упоен!“ хей, всички, Майли Сайръс говори!