31.08.12 г.

„Marie Claire“ в дома на Майли.


Домът на една звезда е убежище от папараци. Така че редакторът на „Marie Claire“ Лаури Сандел имаше удоволствието да бъде поканена в дома на Майли Сайръс заради интервюто. Те са снимали няколко момента от лудия им двучасов разговор!Качих 5 средно качествени снимки в галерията,натискайте Download Image за да ги видите в голям размер.Ето и цитатите за тях:

„Фарел ме видя да танцувам на песни на Мадона от YouTube докато бях малка и каза по същото време, че вижда нещо в мен. Тази година записахме песен заедно и беше магия.“

Сайръс наскоро поряза показалеца на лявата си ръка, докато готвеше с пасатор. „Имаше кръв навсякъде. Скрих ръката си зад гърба и Лиам каза: „Какво има?“ А аз: „Просто ми дай лейкопласт.“ И той каза: „Пич ,това не Лейкопласт ситуация!“ Почти припадна, когато го видя.“

„Лайла е малка, рунтава и прилича на бездомна. Тя е куче за скут. Обичам всичките си кучеца; много са сладки и всички са различни.“

„Качвам се на това през цялото време! Лиам много се ядосва. Той идва у дома и аз седя на рамото му. Въпреки това го обичам. Много е яко!“

„Събирам тези кръстове, когато пътувам. Някои от тях са от Нашвил, други от места по цял свят.“