7.09.12 г.

Гимнастичката Макейла Маруни няма търпение да се срещне с Майли на VMA утре!


MTV News успяха да се срещнат с някои от женските гимнастически отбори на САЩ след пресконференция по-рано днес, където ги питат кой са най-развълнувани да видят. Макейла Маруни отговори:
"За мен, най-вероятно Майли Сайръс. Страшно съм развълнувана да я видя. Гледала съм я по телевизията, откакто бях много малка и обожавам музиката й. За това съм супер радостна да се запозная с нея."
Тазгодишните MTV Video Music Awards ще се състоят утре, 6 септември, в Staples Center в Лос Анджелис. Започват от 8 часа вечерта в източен и 7 в централен Ел Ей (3 часа сутринта на 7 септември в България). Майли ще представя, така че не изпускайте да го гледате. Ако намеря Live-Stream ще го кача на сайта, а ако не успеете да хванете шоуто на живо, предполагам ще го качат по-късно в Zamunda.