12.07.13 г.

Деми Ловато говори за Майли наскоро в две интервюта:

Певица и актриса Деми Ловато спомена нашата Майли в последните си две интервюта. Първото беше за "Teen HuffPost", където тя говори за това кой я е подкрепил, когато беше в клиника през 2010/2011. И второто е за "The Guardian". Проверете по-долу:
Teen HuffPost:
Ние обичаме приятелството ти със Селена Гомез и Ник Джонас, които, както казахте, се поддържа, откакто сте били в клиниката. Какви са качествата, които имат, че да ги направят добри приятели ?
Знаеш ли, хората в живота ми - като Селена, Ник и Майли дори - са ме подкрепяли в най-трудните ми моменти. Харесва ми да се обграждат хора, които разбират къде съм в живота си и да имат най-добри намерения дълбоко в сърцето си. Особено Ник - ако аз му се обадя, когато съм в беда или нещо такова, той ще бъде там за мен. Много е хубаво да имаш приятели като тях.
The Guardian:
Ако имаш възможност да си направиш група от четири момичета и поне две от тях да са художници, които би избрал да бъдат те ? Като Кели и Мишел или може би Бионсе ?
Това няма да се случи, но ако формирам група тя ще бъде с Майли, Селена и Тейлър. Това ще бъде епично!