13.07.13 г.

Майли нае за асистентка своя фенка:


Майли Сайръс направи своя фенка най-щастливото момиче на света, след като я нае на работа. Певицата и актриса разменила неотдавна телефона си със своя почитателка и след няколко разговора я поканила да живее с нея за лятото в къщата на майка ѝ с презумпцията да ѝ стане асистентка.
В шоуто „ Jimmy Kimmel Live" във Вторник (25.06) Майли каза: „Да, тя наистина идва в Лос Анджелис и ще остане в къщата на майка ми и ще работи за мен през лятото".
На въпроса защо е решила да наеме своята фенка, Сайръс отговори: „Защото, нека ви кажа... Аз никога не знам нищо. Последна научавам всичко. Не си знам графика. Не знам къде трябва да съм и в колко часа до последния момент. Дори не знаех, че ще седя на този диван и ще си говоря с теб... Тя е направо обсебена по мен и знае толкова неща. Разбира от YouTube и как да направи така, че сингълът ми да достигне до повече хора. Тя знае всичко".
По време на шоуто блондинката се пошегува, че е толкова заета, че може да наеме всичките си фенове и да раздвижи икономиката в Америка.
Е, не искаме ли всички ние да сме на мястото на тази фенка на Майли ? ;д