18.07.13 г.

Интервюто на Майли за ET Canada:


След като Майли участва с главна роля в комедията Хана Монтана, и това няколко години, феновете започнаха да я хейтват още след като си боядиса косата, да не говорим за след като я отряза.
"Омразата ме мотивира ", каза Майли. "Това е, което ме кара да искам да правя нещата по-добре ".
Наскоро Майли направи драстични промени в част от героинята си от Хана Монтана.
"Тъй като преди около 3 години напуснах шоуто не искам да бъда това, което не съм ", обясни Майли. "Искам да правя грешки и да съм си аз".
Това ново отношение ясно се вижда в новия й видео клип "We Can't Stop".
С гумени пръсти, за да бъдат отрязани, агнета, сесиите с плюшеното мече и в басейна с куклата - видеото определено накара някои хора да извият вежди. 
"Опитвам се да спечеля Грами!" каза Майли, като обясни, че не може да се бави, за да вземе най-голямата музикална награда!