14.07.13 г.

Snoop Lion говори за Майли пред E!News:


Snoop Lion (преди Snoop Dogg), продължава да говори за приятелката си Майли Сайръс.
41-годишният рапър, който си партнира със Сайръс в последната си песен "Ashtrays & Heartbreaks", нямаше нищо, освен само добри думи за 20-годишната певица, когато  E! News говори с него тази седмица по време на събитие за новия му филм "Turbo".
"Това беше красиво", казва Snoop единствено за Сайръс. "Аз работех по албума си реге [прероден] и имах нужда от специална певица да дойде и да ми помогне за една песен и тя бе готова да ми помогне. От там започва историята ни."
Видеоклипът към "Ashtrays & Heartbreaks" е хит в интернет в края на май, почти месец след като песента излезе.
Що се отнася до стила на Майли, Snoop казва, че тя просто расте и открива кой е. "Тя определено върши нещо" , каза той. "Тя е в намирането на пътя си, път към женствеността. Това е нещо, което жените трябва да направят. Ще я подкрепя и аз съм с нея, като приятел."
Миналата седмица Майли беше в студиото на Jimmy Kimmel и също говори за него:
"Той дойде в студиото, той слуша музиката ми ... Той е развълнуван за това, което правя с кариерата си, така че всичко е наред", каза Майли.
"Ние си приличаме повече, отколкото можете да си представите", каза Майли. "Ние сме много еднакви. Наистина ли казах това ?"
И две седмици преди събитието, Snoop говори за E!News:
 "Уау, Майли Сайръс! Работата с нея е невероятна. Тя е човек, който се вписва в музиката, тя има право на енергия, правото на духа, душата й е само верния тон в точното време."