28.06.12 г.

"Аз вече съм обсебен от албума на Майли,дори и още да не съм го чул"!

О, хей! Аз съм Сам Лански, и това е моята колона, Pop Think, посветена на проучване на най-важните неща в поп музиката. Още от последния студиен албум на Майли Сайръс, 2010 "Can't Be Tamed", аз чаках ли чаках да излезе и следващия,който със сигурност ще е "много зрял,секси и правдоподобен." Да!
Но един секси, зрял албум е точно като за Майли,спомага за кариерата й и това тя да се превърне в голяма жена. Тя е всичко, израснала от дните си в "Дисни" стигнала до много далеч. Затова аз гледам назад в артистичната еволюция на Майли, и очаквам с нетърпение да видя какво бъдеще може да има това момиче. Това е една разходка на свобода, всички, и аз съм 100% в подкрепа на освобождаването на Майли.
Винаги е малко странно,когато гледам нашите идоли да растат,нали? Тъй като звездата на "Дисни" от сериала Хана Монтана, Майли Сайръс започна като прелестно шантаво хлапе с изненадващо страстен глас, предаден й от баща й-Били Рей Сайръс. Когато тя започва своята музикална кариера, Майли прави кавъри на чисти песни като "GNO" Но дори и един от първите й сингли-"See You Again", беше изненадващо денс-поп,откъдето личеше,че тя вече пораства.
Оттогава пътешествието на Майли продължава в бясна скорост,въпреки че получава повече критики,отколкото цялото уважение,което заслужава.Въпреки всичко още е тийнейджър и трябва да се учи от критиките.Но кажете ни,достатъчно зряла ли е,че да приема смесените бракове или дори да се ожени?Тя е яростно упорита, дори когато другите не са на нейното мнение.
Музиката на Майли може би ще ни изненада особено след последния й албум "Can't Be Tamed",който е подценен също като "Two More Lonely People" и "Who Owns My Heart" и емоционалните й балади като "Stay".Най-завладяващ, обаче, беше кавърът й на Боб Дилън "You're Gonna Make Me Lonesome When You Go": Едно впечатляващо прекрасно изпълнение,всичко бе замислено,китарите,стилът и въобще всичко.И най-вече в този кавър се прояви кънтри стилът и как тя пораства и започва да прилича на баща си.Половината от мен се надява, че нейният следващ албум ще бъде акустичен , но другата ми половина просто иска да чуе старата и дива Майли в разгара си.
Единственото,което ние знаем за новия й албум е,че той ще бъде преди сватбата й с Лиам и,че ще включва Фарел и Хит-Бой, въпреки че тя може да има хип-хоп колаб с Maк Милър .Но независимо всичко за една година Майли много порастна! От "Can't Be Tamed" до кавъра й на песента на Боб Дилън-"You're Gonna Make Me Lonesome When You Go".Фарел, също е един от на най-иновативните и динамични певци-например песента му "Twisted" от последния албум на Ъшър.Той е работил и с малко очевидни звезди като Адам Ламбърт и "Scissor Sisters" .
Поради тази причина,аз мисля,че Майли ще покаже най-доброто от себе си в новия си спокоен и уравновесен зрял албум (и ни обеща новия албум преди сватбата с Лиам Хемсуърт).Дори и само на 19 години, Майли вече е била в индустрията в продължение на почти едно десетилетие, и тя заслужава да свири и пее музиката, която тя обича.Аз вече съм обсебен от албума на Майли,дори и още да не съм го чул!