28.06.12 г.

Майли и Лиам за първи път са публично заедно от годежа си насам!

Майли Сайръс и Лиам Хемсуърт вече бяха на първото си събитие заедно откакто са се сгодили. В сряда, Майли, 19, придружена от годеника си, 22, те присъстваха на "Australians In Film Awards & Benefit Dinner".
Според нас, Сайръс, която определено има стил и носи секси стегната черна мини-рокля с изрезки, проектирана от австралийски дизайнер. Тя съчета роклята с платформени токчета, една дълга верига на тялото, както и 3,5-каратов диамант годежен пръстен от Нийл Лейн.
Сайръс описва себе си като "семпла".
"Аз просто исках да нося нещо по-семпло, защото тази вечер е всичко за Лиам. . . Аз съм супер, развълнувана за него ", каза тя. "Той наистина е щастлив и това е чудесно!"
Според The New York Daily News, Лиам Хемсуърт бе отличен на наградите.Той бе обявен за актьор на годината с филма си "The Hunger Games".Бе признат и големия му принос към развлекателната индустрия.
"Харесва ми, когато хората работят усилено, мисля, че е важно", казва Сайръс. "Аз винаги работя наистина усърдно, така че е добре да има някой, който е страстен за това, което правят, и иска да бъде велик в това, което правят, вместо просто да е OK. Ние винаги се стремим да дадем 130%. "
Това е нощта ,в която признаваме постиженията на Лиам, в киното, с Майли,с това,че обявиха годежа си публично,след не толкова дълго обмисляне.
"Ние сме много, много развълнувани и много щастливи!" Хемсуърт добави.