31.08.12 г.

Фарел Уилямс обяснява защо е искал да работи с Майли.


Майли Сайръс е благодарна, че проблемите й с наркотиците накараха Фарел Уилямс
да иска да работи с нея.

19-годишната певица, която бе уловена от камерата да пуши прихеделичният наркотик
Салвия през декември 2010г. е благодарна за инцидентът, тъй като хип-хоп продуцентът
Фарел Уилямс иска да работи с нея и да я "освободи".

Бившата звезда на Дисни каза пред сп.Marie Claire :  "Беше магическо. Фарел каза 'Не се засягай защото аз така си говоря,но (си мислех), " тази к**ка всъщност живее"."

"Тя не седи там с веригата си на Momager на вратата. Искам да освободя тази к**чка и да
я изкарам от клетката й."

Актрисата от "Хана Монтана", която е сгодена за актьорът от "Игрите на глада" Лиaм
Хемсуърт, казва че двамата са си прекарвали супер в звукозаписното студио и сега
Фарел й е като брат.

Майли каза: "Никога преди не съм работила така. Говорих с него все едно той ми е
като по-голям брат и всичко, което казах, се случи на записа..."

"Бях там с Фарел и беше като магия. О, пич, толкова съм щастлива."

Тийн сензацията допълни, че нърд рапърът винаги е бил фен на таланта й.

Майли каза: "Фарел ме видя да танцувам на песен на Мадона в YouTube, когато бях 
по-малка и каза 'Виждам нещо в нея'."

Певицата се радва на положителните резултати, които излязоха след като видеото
с марихуаната заплашваше да разруши кариерата й.

Тя се оплака когато всички разбраха за инцидента: "Не съм перфектна. Направих грешка...Разочарована съм от себе си, задето разочаровах своите фенове."