31.08.12 г.

Джош Хътчерсън иска да отиде на сватбата на Майли и Лиам.




Джош Хътчерсън имаше радио интервю в „On Air With Ryan Seacrest“ в четвъртък и говори за подготовката за ролята си в продължението на „Игрите на глада“, „Игрите на глада: Възпламеняване“, но освен това той спомена и няколко неща за неговия колега, Лиам Хемсуърт.

 Джош ще присъства ли на сватбата на Майли и Лиам?

  „Определено ще отида. Сигурен съм в това. Лиам е моето момче! Определено ще бъда там, за да го подкрепя. Не съм поканен, така че първо трябва да получа покана и после да казвам, че ще ходя. Трябва да съм сигурен, че съм в списъка на гостите. Казвам, че ще отида, но не знам, може би Лиам има други планове за това.“


„Знам, че когато говорех с него те нямаха никакви планове. Това беше преди няколко месеца, когато го съобщиха, но не знам какви са плановете. Знам, че е във Филаделфия, мисля, че беше в Ню Орлиънс за малко, той ходи на много места. Трудно е, когато имаш връзка и си на снимачната площадка. Не съм в такава точно поради тази причина. Защото съм почти готов да се махна за около 4 месеца и е много предизвикателно да си съсредоточен...“