31.08.12 г.

Borgore и Майли ще работят по нов музикален клип през септември!


Песента на Боргор - „Decisions“ е изляза още преди 2 месеца, но парчето получи огромна реклама, когато Майли Сайръс я сподели със света тази седмица, като каза, че е женският вокалист в музикалното творение. Туита й даже хвана дъбстеп диджея от Израел.

„Не знаех какво ще я прави, но съм щастлив, че Майли харесва изненадите повече от мен,“ казва Боргор. „Нямаше нищо за криене нито от моя, нито от нейна страна. Супер е, че тя го направи по начина, по който го направи.“

Боргор казва, че са пазили в тайна участието на Сайръс. „Добре дошли в социалния експеримент на Боргор и Майли,“ каза той, смеейки се. „Това, което се опитвахме да направим е да направим запис заедно и искахме да чуем мнението на хората за това.“

Сега като вече е разкрито, той не е притеснен за никакви потенциални лоши реакции. „Ако на някого му е харесало парчето преди да знае, че тя е била в него и сега не му допада, защото тя е вътре, той се лъже,“ твърди Боргор. „Мисля, че ако си свободомислещ човек, си най-големия конформист.“

Диджеят каза, че е нямал резервации за работата му с поп звездата. „Трябва да разберете, че израснах в Израел и цялото това Хана Монтана нещо, не съм го гледал, никога,“ казва той. „Чувал съм за него, но персонажа на Майли Сайръс, който можете да имате в Америка - аз не го притежавам.“

„Всичко, което виждам е едно много секси момиче, което има невероятен глас и е супер забавно да се работи с нея,“ казва той.

Веднъж в студиото, той бе впечатлен: „Мислех, че бе подготвена да бъде звезда, но тя бе доста феноменална в малката стаичка.“

Боргор каза, че двамата ще снимат клип към песента през септември. След това той ще работи отново със Сайръс в бъдеще. „Не бих казал, че няма да работя с Майли, защото мисля, че е страхотна певица. Вече доказах, че е страхотна в това, което аз прявя и тя е подходяща за една от следващите ми песни - ако би искала да е част от нея, бих се радвал,“ каза той.

В по-скорошното бъдеще Боргор се мести в Лос Анджелис през септември и започва да работи и по EP, и по албум. „Пускам EP за затворения ми кръг, упоритите ми фенове, които ще бъдат пълни с дъбстеп,“ каза той. „По същото време аз работя по албум, който се надявам, че ще излезе в началото на следващата година. Първият ми албум трябва да е специален.“